niedziela, 20 stycznia 2013

Więcej informacji na temat samej metody

http://www.cranioform.de/pl/strona-glowna.html

W związku z mailami które od Was dostałam, polecam zainteresowanym zapoznaniem się z tą stroną internetową. Znajdziecie tutaj dokładny opis przebiegu terapii, zdjęcia, udokumentowane sukcesy oraz odpowiedzi na wiele pytań. Szczerze mówiąc nie wiem tylko dlaczego w zakładce partnerzy cranioformu nie została umieszczona poradnia w Krakowie, ale przypuszczam że jest to kwestia uaktualnienia na stronie. Kiedy nie byliśmy jeszcze zdecydowani korespondowałam mailowo z Berlinem i sami polecili mi kontakt z przychodnią Diagnoza.

5 komentarzy:

  1. Polecili Wam tę przychodnię , bo nie ma innej i pewnie nie wiedzieli w jakich warunkach są tu przyjmowane dzieci, szczególnie niedogodność daje się odczuć zimą.Nie sądzę , żeby Berlin przyjmował maluszki w takiej ciasnocie. Ja też słyszałam od rodziców w poczekalni, że poprzednie miejsce było jeszcze gorsze. Ale nie mamy wyboru ( chyba , że jeszcze droższa usługa w Berlinie)Dobrze, że chociaż pracujący tu lekarze, prekursorzy tej metody w Polsce, Pani dr Olga Milczarek i Pan doc. Kwiatkowski są oddani maluszkom i mają wspaniały kontakt z rodzicami. Czy w tym kraju wszystko co prywatne prawie zawsze musi być nastawione tylko na zysk.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Berlina - pomieszczenia są na tyle przestronne, aby pomieścić małych pacjentów i osoby im towarzyszące. Obok poczekalni znajduje się pomieszczenie z przewijakiem, mikrofalówką do podgrzania jedzenia, mini kuchnia oraz toaleta. Wszyscy umawiani są na konkretna godzinę, aby uniknąć przepełnienia.
      Oby Kraków doczekał się takich warunków !

      Usuń
  2. Zgadzam się całkowicie z tą opinią. Pani Olga i pracująca tam Pani Beatka są bardzo miłe i starają się pomagać rodzicom, jednak nie są w stanie wyczarować dodatkowego pomieszczenia. Ja też uznałam że lepiej się przemęczyć a mieć taniej i bliżej... Jeśli chodzi o nastawienie na zysk to niestety cała prawda... Szkoda że dr Olga nie mogła otworzyć swojego gabinetu. Myślę że byłoby dużo lepiej zarówno dla dzieci jak i dla rodziców. Podzielam zdanie, że personel jest bardzo kontaktowy i otwarty, czego niestety nie można powiedzieć o właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Marto czy może mi Pani podać jakiś kontakt do Krakowa ja jestem przed wysłaniem potwierdzenia na wyjazd do Berlina. No bo na razie załatwiamy pieniążki.

      Usuń
  3. Witam serdecznie, jestem mamą 4 miesięcznej Emilki i dzisiaj uświadomiłam sobie, że moje dziecko może to mieć ma zrośnięty szew czołowy, szpiczaste czółko... Czy najlepsi specjaliści-diagności są w Krakowie? Czy w Centrum Zdrowia Dziecka nie zajmują się tym? My jesteśmy z Wrocławia.

    Pozdrawiam, Małgosia

    OdpowiedzUsuń